Blog Review: The Voice Of Aunty Umairah

ditaip oleh Hani El Zahra at 1:25 PG
 

Malam ini saya ingin membawa anda semua untuk menerjah ke sebuah blog yang sangat best & lain dari yang lain! Jangan malu-malu. Tekan SINI untuk melawat blog The Voice Of Aunty Umairah.


Siapa Aunty Umairah?

Aunty Umairah adalah seorang pencinta & aktivis haiwan. Rutin harian beliau adalah memberi makanan kepada anjing-anjing jalanan 2 kali sehari di beberapa premis terbiar berhampiran tempat tinggal beliau. Selain itu, Aunty Umairah adalah seorang animal rescuer & menyediakan tempat tinggal untuk kucing-kucing yang diselamatkan oleh beliau. Kalau tak silap saya, dah lebih 6 dozen kucing-kucing Aunty Umairah. Kan aunty? =^_^=

Kenapa anda perlu melawat blog Aunty Umairah?

Blog Aunty Umairah menyajikan banyak ilmu yang kita tak tahu, atau mungkin terlepas pandang mengenai spesis haiwan yang agak kurang disenangi oleh masyarakat Melayu khususnya, iaitu anjing.

Banyak isu-isu penting yang dikupas oleh beliau & ditulis dengan cara yang amat mudah difahami. Selain itu, kisah-kisah haiwan yang berlaku pada zaman Rasulullah SAW juga dapat anda baca di blog beliau.

Saya sangat-sangat berharap persepsi anda terhadap anjing berubah selepas anda melawat & membaca artikel-artikel yang disediakan oleh Aunty Umairah. Tak perlu takut pada anjing & jangan hina anjing lagi ya. Kesian anjing. Anjing pun makhluk ALLAH SWT juga.

Klik SINI untuk melawat blog beliau & jangan lupa untuk 'like' facebook fanpage beliau di SINI.

We need more Aunty Umairah in Malaysia!


Klik LIKE atau SHARE jika anda suka entri ini. Please help me to spread the words.

0 000 orang comel komen sini:

 

Hani El Zahra Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review