Pertahankan Hak Haiwan!

ditaip oleh Hani El Zahra at 9:12 PG

Hari ini merupakan hari terakhir perbicaraan kes premis penjagaan haiwan Petknode. Seandainya anda berkesempatan, sertailah aktivis haiwan yang lain untuk memberikan sokongan.


TARIKH : 12 JUN 2012
MASA : 9.30 PAGI
LOKASI : MAJISTRET 5, TINGKAT 3, MAHKAMAH MAJISTRET PETALING JAYA.  

Sesungguhnya Yushairi Khairuddin dan Shahrul Azuwan Adanan patut menerima hukuman semaksimum mungkin. Kalau ditanya pada saya, tentu saja saya ingin melihat mereka berdua meringkuk di dalam penjara seumur hidup di samping denda dan sebatan mengikut jumlah kucing-kucing yang diseksa. 

Saya harap undang-undang kali ini lebih adil. Kalau setakat denda RM200 dan penjara tidak melebihi 6 bulan, maaf jika saya katakan bahawa penggubal undang-undang itu manusia yang pendek akalnya.

Tetapi jika hukuman yang dikenakan ke atas tertuduh berat & setimpal, barulah saya respect!

Klik LIKE atau SHARE jika anda suka entri ini. Please help me to spread the words.

 

Hani El Zahra Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review